Basikal Melaka ingin mengucapkan Selamat Menyambut Kemerdekaan Negara Ke-57. Semoga warisan basikal tua akan terus lestari dengan penuh sinergi. Bersama kita berjuang demi memartabatkan warisan dan budaya bangsa! - Admin Basikal Melaka

Khamis, 29 Ogos 2013

Gabungan Basikal Tua Malaysia Meriahkan Sambutan Kemerdekaan Negara Ke 56 di Kuala Selangor

Sukacitanya dimaklumkan bahawa Majlis Daerah Kuala Selangor (MDKS) telah menjemput Basikal Melaka bersama ahli-ahli Gabungan Basikal Tua Malaysia untuk hadir memeriahkan Acara Sambutan Kemerdekaan Ke 56 di Kuala Selangor pada Jumaat, 30 Ogos 2013. Justeru itu, kami amat berbesar hati sekiranya ada sahabat-sahabat basikal tua yang berada di sekitar Negeri Selangor untuk bersama-sama hadir memeriahkan acara tersebut.


Kepada sahabat-sahabat yang berminat untuk turut serta sila hubungi Ketua Projek Gabungan Basikal Tua Malaysia iaitu Sdr. Ikhwan Ibrahim di talian 019-3041106 untuk mendapatkan maklumat lanjut. Acara Perarakan Konvoi Basikal Tua akan bermula jam 4:00 petang mengelilingi Bandar Kuala Selangor dan akan bertemu penduduk-penduduk sekitar untuk mengedar dan menghebahkan risalah sebagai simbolik untuk Sambutan Kemerdekaan Negara ke 56 yang akan berlangsung di Padang Merdeka, Pekan Lama, Kuala Selangor.

Sekalung penghargaan dan ucapan terima kasih kepada Majlis Daerah Kuala Selangor terutamanya kepada Tuan Haji Muhamad Fathir Bin Baharudin selaku Penyelaras Program Sambutan Kemerdekaan kerana sudi menjemput kami untuk bersama-sama memeriahkan acara tersebut. Semoga kehadiran warisan basikal tua dapat mengembalikan nostalgia kemerdekaan khas buat penduduk setempat di Kuala Selangor.

Tiada ulasan: