Basikal Melaka ingin mengucapkan Selamat Menyambut Kemerdekaan Negara Ke-57. Semoga warisan basikal tua akan terus lestari dengan penuh sinergi. Bersama kita berjuang demi memartabatkan warisan dan budaya bangsa! - Admin Basikal Melaka

Rabu, 13 Julai 2011

Jemputan ke Majlis Tahlil KBTBB bersempena kedatangan Ramadhan Al-Mubarak 1432H pada Sabtu, 16 Julai 2011 jam 8:00 malam

KBTBB dan seluruh AJK dan ahli-ahlinya dengan sukacitanya ingin menjemput sahabat-sahabat basikal tua seluruh Malaysia untuk menghadiri Majlis Tahlil bersempena kedatangan Ramadhan Al-Mubarak 1432H tidak lama lagi. Majlis ini akan diadakan pada Sabtu, 16 Julai 2011 bermula jam 8:00 malam di Pengkalan KBTBB di Batu Berendam, Melaka. Semoga kehadiran sahabat-sahabat ke Batu Berendam dapat mengeratkan silaturahim sesama kita.
Sebagai sebuah kelab basikal tua yang bergerak aktif dengan pelbagai acara dan kegiatan basikal tua, KBTBB sentiasa mensyukuri nikmat dan rezeki yang kurniakan olehNya. Selama 3 tahun penubuhannya KBTBB tidak pernah putus menerima limpahan rezeki dan nikmat dariNya. Justeru itu, dengan adanya Majlis seumpama ini ia akan dapat mengimbangi tuntutan dunia dan juga tuntutan akhirat di kalangan ahli-ahlinya. Dikesempatan ini KBTBB ingin memanjatkan rasa syukur dan berdoa agar kita semua mendapat keberkatan dan kesejahteraan serta dikurniakan kesenangan dunia dan akhirat...Amin.
..
Insyallah pada keesokkan harinya Ahad, 17 Julai 2011, KBTBB dan Pemilik Basikal Tua - Chaah, Labis & Segamat (PECHAL) dari Johor akan mengadakan kayuhan persahabatan di antara 2 kelab (K2K) bersempena sambutan bulan Kemerdekaan Negara 2011 di sekitar Bandaraya Warisan Dunia bermula jam 7:30 pagi - 11:00 pagi. Acara kayuhan akan bermula di pengkalan KBTBB. Semua sahabat-sahabat dijemput hadir memeriahkan acara kayuhan tersebut dengan membawa Jalur Gemilang. Sekian untuk makluman.

...

Tiada ulasan: