Basikal Melaka ingin mengucapkan Selamat Menyambut Kemerdekaan Negara Ke-57. Semoga warisan basikal tua akan terus lestari dengan penuh sinergi. Bersama kita berjuang demi memartabatkan warisan dan budaya bangsa! - Admin Basikal Melaka

Ahad, 8 Mac 2009

PERTEMUAN YANG TIDAK DI DUGA


Salam buat semua.

Kali ini KBTBB ingin mempaparkan sebuah basikal Raleigh saiz 28 yang body crum. Basikal ini kepunyaan salah seorang ahli KBTBB sdr Sharil. Basikal ini sdr Sharil mendapatnya dari saudaranya di Muar, Johor. Dapatlah kiranya teman-teman basikal/sepada berkongsi pendapat tentang basikal ini.wasalam.

LOGO RALEIGH



no body D70893

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tahniah Sdr. Sahril...moga bertemu dengan basikal yang lebih "rare" lagi. Bertambahlah koleksi KBTBB lagi yer... :)

adisohor berkata...

salamm..canti basikal crom tuhh..saya ada sebijik basikal model tu tapi kaler itamm yg baru saya beli dari apek tua..sekrg saya baru nak berjinak2 ngan hobi basikal antik ni..

Tanpa Nama berkata...

salam buat adisohor,
kami mkt kbtbb pun masih baru lg,terima kaseh kerana melayari blog kami,senang dtg le mlk,blh kita berkenalan dan bertukar pengalaman.

Tanpa Nama berkata...

Akum bro.Saya berasa kagum dengan koleksi basikal raleigh yg bro miliki. Saya juga ada memiliki 10 buah basikal klasik dan juga barang s'part manakala koleksi saya iaitu Raleigh,BSA,Hercules dan Basaikal Copper Tan Sri P.Ramlee. Jika saudari ingin melihat koleksi2 basikal saya silalah datang ke rumah saya di shah alam beralamat No 1. Jalan Empangan Dua 8/14b Shah Alam,Selangor. Salam perkenalan dari Fareed (0172567686)